Älskar dig hjärtat!

Snart har vi vart ihop i 4 månader... Tiden går väldigt fort, men känns ändå som vi kännt varandra i flera år....

Vi har så kul ihop, och det känns så skönt...
Visst har man sina dagar då man inte är allt för glad eller rolig, men det får man ju räkna med...
Tycker vikan prata med varandra om väldigt mkt, som gör att det blir ännu bättre mellan oss.

Har svårt att lita på dig, men tiden läker alla såren, och mina sår är inte alls så stora som dem va för ett tag sedan...

Mina känslor för dig är så stora.. Vill leva med dig varje dag tills vi dör..

Snart flyttar vi förhoppningsvis ihop, till vårat egna lilla ställe.. Förhoppningsvis kan vi köpa oss den snygga soffan :D

Snart är det även nyårsafton, att få fira in det nya året med dig tycker jag är fantastiskt...
Hur nyår blir vet vi ju ännu inte! Men det kommer!

Jag skulle bara vilja skriva hur mkt som helst, men vet inte vad riktigt...

Rickard, du är den personen som jag verkligen mår bra av att vara med, det är dig jag vill se sista gången innan jag går och lägger mig och den första jag vill se när jag vaknar...
Med dig känner jag mig trygg..
du är min bästa kompis, den personen som vet mest om mig.. Ingen annan vet så mkt som du gör..
Du ställer upp till 100 på mig och det gör mig så stark.. Du gör så mkt för mig att jag inte vet hur jag ska tacka dig...
Men jag ska försöka att göra så gott jag kan..

Nu kommer du hem.. Wiiii! Äntligen! Ska pussa sönder dina läppar nu!

Älskar dig Rickard Andersson!
Du är det finaste jag har och någonsing kommer att ha!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0