Dagen före!!

Hur i helvete ska man hinna allt???
Jag har köpt 1 julklapp... HAHA! Kommer bli kanoners... Lr inte!
Jag och Rickard får nog allt gå omkring på Ikano idag och titta!!

Igår kväll så fixade vi det sista med Rickards rum, sen åkte vi och hämtade Danne mannen!
Sen åkte vi lite bil, skjusade lite folk o sååå!
Men vi va hemma vid ca halv 3 inatt ialf...
Vaknade halv 1 idag... Länge sedan jag sov så länge faktiskt...

Ont i mitt öra gör det oxå.. Jävla balle skit... Hör inte mkt på örat!

Vi har pratat om förlovning till nyår!? Men tror inte vi kommer att ha råd med några riktiga ringar!! Vilket jag vill...
Men man får helt enkelt kanske vänta tills man har råd...

Tycker Rickard kan få ett jobb nu så vi kan flytta!! När jag väl börjat skolan så blir det ju inga problem med flytten!!

Snart är det julafton och den ska jag spendera i hemmet oh på jobbet.. Kanske inte det roligaste, men jobbet ger mkt pengar...... WIIHIIII!

Allt känns jätte bra mellan oss nu faktiskt, bättre än vad jag trodde det skulle vara! Känns jätte skönt och jag är lycklig....
Trodde aldrig det skulle bli sig likt igen! Men det har nästan blivit bättre!
Sen har man ju självklart dagar man inte är så jävla glad på men då diskuterar vi istället, och det har jag  nog aldrig kunnat göra så bra som med Rickard!
Kan snacka om precis allt, vi har öppnat oss väldigt mkt på så kort tid ändå!

Men jag har fått förklarat att det är MIG han vill leva med.. Åhh! Jag blir helt varm i kroppen av allt han säger.... Finns inga ord för hur lyckligt lottad jag är....Hihihi!
Först va han en MSN kontakt / ytlig vän till mitt ex... Lr hur man ska säga det! hehe!
Sen är han mannen i mitt liv! hahahahah!

Men nu ska jag TVINGA miiin karl att åka till IKANO!!
Detta ska bli kul att höra!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!

/ T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0