Lördaaag!

2 dagar kvar till jul och jag har köpt 1 julklapp... LYCKAT TESSAN!!
Får helt enkelt springa omkring imorgon och köpa....

Varit hos Pappi och ätit middag med Pappi, Rickard, Tobbe och Alexandra... Väldans trevligt faktiskt...

Igår va jag hos läkaren med, gick faktiskt bra!
Panikångest...
Hörselgångsinflamation har man åkt på oxå, det gör förbannat ont i ena örat...
Men fick några jävla droppar, men som rinner ut så fort man rör på sig.. JÄVLA SKIT!

Nu har jag och Rickard fiat klart i hans rum, nu har han sin dator inne på rummet.. Vilket han är överlycklig för, för då kan han sitta här hela nätterna.... HAHA!

Nee om man ska duscha... SOVA sen?? Vet inte! Får se vad som händer....

Imorgon ska jag baka... HAHA! Göra fint till julen... Mkt att stå i nu!

Hoppas öven på en flytt erfter nyår med.. Tillsammans med min man!

Trevlig Lördag gött folk...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0