Onsdaag!

Jag är trött, får aldriiiig sova! Haha!
Imorse skulle Elin komma och väcka oss, men det blev tvärtom! Men Elin gick aldrig upp! Så vi åkte till ikano utan henne!
Hittade mig en klänning, och en tröjja!

Sen har jag varit hemma en stund, Kalle Cissi Patrik Timmy Linda Zakk Alex och Tobbe har varit på besöök!
Zakk vart så glad för sina julklappar :D Han hade ett stort leende på läpparna nästan hela tiden!

Snart ska vi till Ikano igen! Måste hitta mig en tröjja till klänningen!!
Sen sak vi till Kylis och Mecka bilen!!!!!

Körde bil igår, det går bara bättre och bättre! Kul som tusan!

Nu ska jag fixa annat!
Snutten äter maten!
Kanske ska byta om innan vi ska dra oss!

Rickard ! Jag älskar dig så otroligt mkt!!
Du är det finaste jag har! Du är helt enkelt BÄST!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0