Snart jul!

Snart är det jul här i vårt hus, även i mitt...
Men Theréz har inte köpt en ända julklapp :( Hur fan ska detta gååå!?
Det vet jag inte själv.. Sånt som märks med andra ord....

Varit en tuff tid, men jag är lycklig...

Blivit sårad till max, men livet går vidare och jag lever med mannen jag verkligen älskar...
Sjukt att man kan känna så här efter så pass kort tid!
För varje dag som går så blir det bara bättre och bättre!
Theréz är glaaaad :D

Legat magsjuk oxå, usch! Inte varit roligt alls... Mått piss....
Men idag är jag mkt bättre!
Behöver inte sitta på toan idag ialf.. haha!

Spelat YATZY med Dumboo :D hehe! Det ända vi gör, om inte kort någon gång ibland..

Snart åker mina päron utomlands, då ska vi bo hemma hos mig.. Rickard jag och Elin! :D WOOHOOOO!

Annars har det inte hänt mkt...

Kommit in på skolan, så det blir förmodligen att plugga omvårdnad 3 terminer framöver..
Ska allt sköta min utbildning till max denna gång, känner mig mer motiverad faktiskt...

Men nu har jag inget mer att säga!

God jävla jul och ett gott jävla nytt år....

Ajööken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0