Alla hjärtans dag - kväll

Vart ingen psykolog idag, tydligen hade dm glömt att informera mig om en annan tid.. Så det va kl 13 idag, och jag trodde det va kl 14.30...
Men fick en ny tid...
Då kankse man är mer sugen på att prata..

Legat hemmahela dagen, och ska göra det hela kvällen med.. Inget bättre för mig!
Rickard är med Danne och meckar tror jag!

Inte bara jag som känner att denna dag är en PISS dag!
Suger verkligen!
Livet suger förövrigt idag!

Inget bra på Tv:n idag heller.. KUL!
Får väl se en film då, men har ju redan sett allt jag laddat ner, orka ladda ner nån ny!
Kan iofs se nån dålig och somna till!

Ska man göra i helgen då?
Jag ska ialf vara med Rickard.. Mysa!
Imorgon ska vi bada och ha tända ljus och sånt... MYS!

Min mage har allt börjat växa nu =)
Har legat och myst med magen idag.. Känns så mkt verkligare då..
Varje kväll säger Rickard godnatt till vårat mirakel...
Jobbigt att byxorna börjar strama åt nu! Orka köpa nya nu lixom!
Kan inte köpa nya nu heller, så jag gör som många andra, ett gummiband.. Funkar alldeles utmärkt..
faan vad känslig man har blivit, kan tjuta för minsta lilla.. Helt sjuk..

Inte långt kvar tills vi har inskrivning, och ultraljud..
Nästa vecka är det dags för inskrivning.

Jaha, ska man ducha kanske? Sen krypa ner i sängen och bara mysa med vårat mirakel?
Spela lite innan? Jaa det får det bli.. Tyvärr brukar det bli så att jag sitter i flera timmar och spelar.. HAHA!

Mina känslor förövrigt är upp och ner.. Ibland vill jag inget, och ibland inser jag att jag vill mer än vad jag tror.
Jag är lycklig, men ibland kommer de dumma tankarna upp och rör om i mitt huvud.. Jävligt svårt att förklara!

Hoppas verkligen aldrig du kommer bli lycklig, för du har gjort mitt liv till ett helvete..
Jävla skönt att det är mkt bättre nu, men önskar jag kunde göra ditt ännu värre än vad det redan är, du är inte änns värd ko skiten i hagarna... Ät upp det istället och hoppas på att du skiter ut ett bättre liv..
Falskare människa får man leta efter.. Svårt att hitta någon värre faktiskt!

Åhh det va skönt att få skriva..  Mår genast mkt bättre!

Nu är det dags att spela, sen mysa med vårat mirakel...

/ Theréz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0