Ännu ett inlägg

Brist på annat så skriver jag av mig lite ännu en gång..

Suttit och kollat tatueringsmotiv, hittade den jag vill ha och har velat ha länge.. Lite ändringar bara så är jag nöööjd... Yäää!

Kollat runt som tusan, tog allt ett tag innan jag hittade den, ca 3000 motiv har jag kollat igenom.. HAHA! Då har man inte mycket att göra..

Spelade playstation förut, men jävla skitspel ville ju inte gå som jag ville.. Bara stänga av då..

Snart kommer min kära fästman hem, Whiiii! Då ska jag pussa sönder honom.. NEJ då, då fick jag ju aldrig mer pussas med honom..

Blir nog så att jag sover hos min karl inatt, så tar jag tåget hem imorgon.. Får jag något gjort imorgon lixom.. HAHA! Sitta på buss och tåg.. Ganska roande? Neej inte direkt.. Men vad gör man inte för att få sova brevid den man älskar..
Kan inte sova utan honom, eller kan KAN jag men sover inget bra alls.. Vill ju ha honom brevid mig..

Så trött på vissa människor så det finns inte, skiter i dem helt enkelt.. Skönast så..  Finns bättre människor..

Jag vill ha sommar nu, jag vill ligga på stranden med Rickard och dricka drinkar och sola så jag blir neger.. Jag  KOMMER vinna i brunheten.. AAAAHAHAHA! eller vad tror ni?

Skulle vara kul och veta vilka som läser min blogg, så skriv gärna en kommentar efter er..
Finns det kanske någons blogg jag inte läser?

Naee, nu ska jag chilla tills min karl kommer hem, för då ska vi till ikano, sedan hem till mig och hämta busskort, så man slipper betala en massa imorgon...


/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0