Fisk och Utflykt....

Igår va ju jag och Rickard och fiska, eller han fiska medans jag låg på bryggan och chilla..
Det va kallt, men såå mysigt...
Tänkte lägga upp lite bilder...

image21image22


Nu ska vi ut till slaka och fotografera Volvon som vi ska sälja... Nån som är intresserad?

Ikväll blir det möjligtvis utgång med min fästman.. Vi äger ju stan när vi går ut.. HAHA.. Fullt ös lixom...
Nee då, det blir en lugn kväll, får inte dricka för mkt, eftersom jag inte festat på 3 månader...

Rickard: Du är det bästa som hänt mig, utan dig hade jag aldrig klarat mig.. Det är du som får mig hel.. Aldrig kännt så här för någon annan innan... Är så glad för att vi fann varandra.. Som du sa igår : varför hittade vi inte varandra tidigare? Det är ju sjukt..
Gullig du är...
Att somna på din arm gör mig så trygg..
Älskar dig som jag aldrig förr...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0