Förändringar........

Helgen har varit helt okej.. Bara umgåtts med Rickard, haft jätte mysigt...

Mått väldigt dåligt de senaste dagarna, men nu är jag mkt mkt piggare och lättad!

I lördags tog Rickard mig till ett jätte fint ställe, en sjö.. Helt underbart, en överaskning.. hehe! Så romantisk han är...
Men ialf, där började vi diskutera väldigt djupa saker...

Vi har bestämt oss för att inte behålla detta barn jag har i min mage, som växer och växer =(
Ett jätte jobbigt beslut, och vi mår inte alls bra utav detta beslut..
Men måste tänka framåt, och vi har inte flyttat, ingen av oss har fasta jobb, och så har vi så mkt vi vill göra ihop..
Visst, vi borde ha tänkt på det innan, men nu är läget som det är..
jag blev gravid och kunde inte göra mycket år det än att diskutera med Rickard om beslut..
Men efter mycket tankar fram och tillbaka så har vi som sagt bestämt oss...

Känns hemsk att ta bort något man verkligen vill ha, men måste tänka på barnets bästa oxå..
Man vill kunna köpa saker när det behövs, och det kan man inte om man inte har bra med pengar..
Att känna stressen av att veta att man måste hitta en lägenhet väldigt snart är så påfrestande.. Ingen av oss kommer att må bra..

Jag vill inte att folk ska ringa och fråga en massa, för detta är väldigt jobbigt för oss.. Det svåraste beslut vi någonsing gjort ..

Just nu hoppas jag att vi kommer må bra efter abort och så..

Nu vet ni, mer behöver ni faktiskt inte veta....

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0