Hur vet man hur man mår?

Jag vet inte hur jag mår, vet bara att jag känner mig väligt deppig...
Ingen lust att prata med någon eller vara med någon, vara för mig själv och tänka på hur jag egentligen mår!

Känns som allt bara kommer skita sig, att man blir ensam...

Jag tror jag vill flytta från Linköping, LÅÅÅNGT bort...
Skulle vara så skönt att bara lära känna nya människor, men sammtidigt så mår jag skit över att lämna allt här hemma..
Hur ska man göra valet?

Idag känner jag mig GRAVID! man känner sig stooor som en elefant, klumpig.
Ont i mina bröst, gör så ont att man knappt kan gå upp för en trappa...
Ryggen värker, Massage TACK!
Trött som en gnuuu.. SOVER hela dagarna ju...
Huvudvärk till och från..
Jag vill att det ska börja synas....

Funderar starkt på att bara ligga i min säng hela dagen, bara fundera ut vad jag vill med mitt liv.. Jag vill göra tora förändringar, det blir det ju i september, men NU NU!
Jag vill flytta.. IDAG!

Skulle inte skada om jag får ett jävla jobb idag med, jag klättrar snart på väggarna...
Vill bara att allt löser sig,

Nu ska jag spela, sen ligga i min säng och vänta in bättre tider....

/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0