Jävla piss helvetes skit väder!

Kan det inte sluta regna? Så jävla tråkigt att se detta.. USCHALINGEN!

Vaknade inte för så länge sen, TRÖTT!
Rickard rigde som vanligt. HAHA! Stackarn... Tyckte alt du kunde varit hemma idag med! Tyckte jag igår med..
 
Funderar på att gå till ikano och handla något nytt..  Men palla gå i regn.. ÄSCH bara palla sig att gå, finns väl paraply annars... Får leta upp ett!

Imorgon ska jag tillpsykologen igen, länge sen nu, ska bli skönt att prata av sig lite faktiskt..
Har en hel del att prata om...

Aldrig har jag varit så här sugen på alkohol i hela mitt liv.. Igår va nog värst...
Men va värst med allt igår..

Fattar inte hur man ska klara sig i 2 veckor.. FY FAAN!

Skriver mer sen...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0