Jobbig period!

Vaknade nu, kan inte sova...
Detta beslut är fruktansvärt jobbigt.. Jobbigaste jag gått igenom.. Och tror det är samma för Rickard...
Vi funderar ännu, men kommer inte fram till någon bättre lösning en denna..
Vi har hela livet framför oss...
Vi är så pass unga båda två så vi kan göra en massa saker innan som vi verkligen vill göra..

Jobbade igår, gick bra faktiskt.. Men jag vill ha personal att prata med... Helt ensam annars juuuu!
Jobbar på fredag med....

På torsdag har vi fått tid till KK för undersökning...
Sen hoppas jag att allt rullar på så snabbt som möjligt..

Orkar verkligen inte prata om det mer, hoppas att folk förstår det...

Nu ska jag ut och sätta mig i solen för att sedan gå och möta Eliiiiin "Dumbo" darliiing!

Sen kommer Rickard... En hel dag med honom =) Lr han slutar 4a, hehe! Halv heldag!

/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0