Jobbigt!

Vaknade lite inna 10 idag.. Somnade ganska skapligt igår, men Rickard somna före mig..
varit uppe några gånger för att kissa, vilket är jobbigt när man ligger innerst i sängen... USCH! Får börja ligga ytterst!

Lite bättre idag, men känner mig sur och jävlig ännu!

Nervös som fan för dagens besök på KK... Hoppas att Rickard får följa med in!
Kan vara kul för honom, han får ju se hela mitt paket bara! HAHA! USCH!
Men tror tyvärr inte att han får det, eftersom att man inte får se nån bebis.. Och sitter han där inne så är nog chansen ganska stor att han ser...

Imorgon ska jag jobba... PENGAR! Det behövs, eftersom vi ska spara nu, så vi kommer till Västervik över midsommar och till Kreta i slutet av augusti...

Sen har jag bestämt att vi ska till Liseberg =)
HAHA!
Tror inte Rickard har något emot det iofs...

På måndag ska faster Theréz ta hand om brorsonen Zakk =) Ska bli kul, och han ska få leka med de andra barnen hemma...
Blir att jag följer med mamma ut med de andra dagmammorna=)
Kan vara skönt för Linda att ha lite tid för sig själv en dag... Det behöver hon...

Tycker allt att Linda ska följa med mig och Madde ut någon gång...

När Rickard hämtade mig igår och vi va på väg in till stan igen så hittade vi en pappa på vägen...
Vems?
Joo Theréz pappa.. HAHA!
Stannade till, så fick han skjuss in till stan istället för att ta bussen som tar evigheter att åka..

Annars händer inte mycket idag, blir en slapp dag.. Kanske umgås lite extra med Rickard...

Älskar dig hjärtat!

/ Theréz
image19



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0