Lördag - Nervöös!

Idag mår jag skit...

Vaknade inatt av att jag börjar stor tjuta, Rickard vaknade INTE! Fast jag försökte få liv i honom, och han svarade mig men va inte vaken.. SJUK!
Men ialf, hade så nt i min mun och hela högra ansiktet upp i örat, känndes som någon tröck in en stor EK i örat på mig, och någon drog mina tänder åt sidan.. FY FAN så ont det gjorde...
Inte har det blivit bättre heller, ligger i feber och fortfarande ont som tusan.. Knapra panodil...

Imorgon ska vi tvätta, eller Rickard, för jag vet inte om jag orkar!
Sen blir det lungt..

På måndag ska vi innfinna oss på sjukhuset för att göra abort...
Vi är nervösa faktiskt...

Nu vill jag bara må bra....!!


/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0