Måndag

Idag va jag duktig.. Gick upp halv 7, för jag kunde inte somna om efter Rickard gick upp, låg i sängen och försökte, men va såååå kissnödig så gick upp. Sen kunde jag verkligen inte somna om!
Men skulle ändå gå upp vid 7..

Varit hos barnmorskan idag =)
Fått tid för vårat första Ultraljud med .
Sen har faktiskt jag och barnmorskan bara pratat idag, ganska trevligt..
Ska dit igen den 21/2 för inskrivning... EVIGHETER juuu!

Kanske ska börja på simmning :D Skulle vara kul, Rickard måste oxå vara med.. hehe!

Har även sökt jobb idag.. Såg lovande ut, ialf som vikarie, men måste ju få in foten någon stanns, så nu har jag ialf skickat in mina uppgifter hon bad mig om .... bara vänt och se nu!

Va och kollade på en lägenhet igår.. I M-slätt, jag vill HA HA HA! Den va jätte fin, dock va golvet i sovrummet lite illa, men det kan man lägga nytt , annars va lägenheten en 2a på 60 kvm, väldigt ljus och stort sovrum och vardagsrum.. Köket va nyrenoverat...
Hoppas jag och Rickard får den :) Då blir vi glaaaada!!
Annars får vi se om stångåstaden hör av sig om en annan vi gjort intresseanmälan på...

Nu ska jag vila, sen ska jag leka med Rickard, ska sova hemma inatt, för jag ska jobba imorgon :)

Älskar dig Rickard, du gör mig så lyckliiiiig...

/ Therez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0