Pappa!

Jaha då sitter man här igen och skriver... Lita tråkiga saker varje gång!!

Jag vill att min pappi ska ligga i min säng inatt och hålla om mig, NEJ JAG ÄR INTE DUM! jag vill vill vill, jag älskar min pappi mer än något annat, och just nu behöver jag honom.. Jag är ledsen, och vill bara försvinna från allt idag...
Önskar att livet vore så jävla mycket lättare än vad det är i dag...
Att min pappi tar död på sig själv kommer göra så jag går sönder, jag vill bara att du ska bli frisk.. ta hjälpen du blir erbjuden, va inte så jävla vrång...

Sovit hos Rickard inatt, åkte hem med 10.10 tåget, för jag skulle jobba på eftermiddagen, då tänkte jag vara trevlig och äta med mamma och barnen... Så söta så!

Sen åkte jag och min kära tvillingbror till kunskapstorget.. Utanför kommun huset ser jag en ventkontoll-bil.. Rickard ringde, frågade vart han var någonstanns! Då va han oxå där.. HAHAH!
Men ialf, vi satte oss ner och snacka med en snubbe, men han va ju förbannat jävla trög så vi fick ju inget vittigt sagt ut honom!
Va bara att bror o jag åkte hem igen!
Jag gick och la mig en halvtimma, sen va det bara att traska till jobbet..
Inte varit så kul, men det har funkat!
Ska jobba på lördag med.. OB hela dagen :D PENGAR!

Inte mått bra alls idag, allt har bara varit jobbigt, svårt att få ut saker och ting.. Blir som en stor klump på bröstet, som gör att man får svårt att andas.. Frustrerande...
När man vill glömma saker så går det inte :/ varför?
allt bara kommer upp i mitt huvud varje dag.. Jag vill inte att det  ska det! Det gör det automatiskt...
JÄVLA SKIT!
Frågan är bara hur länge man ska orka med skiten?!?!?!

Nu ka jag sova, och sova lääänge.. Vill bara vakna imorgon och känna känslan av att allt är bra..
HOPPAS!

/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0