Rickard

Vill bara tala om för dig hur mycket jag älskar dig....

Snart har det gått 6 månader sen våran första kram, kyss och första dagen som jag sov ihop med dig.. Sjukt vad tiden gått fort..
Men denna resa jag fått uppleva med dig har varit helt fantastisk, och vill inte att resan ska ta slut någon gång...
Vill bara att det ska fortsätta, många många år till... Varje dag fram tills jag dör vill jag leva med dig...

Du gör så mycket för mig som jag inte kan förklara hur glad jag är för att du gör..
Du kommer med spontana saker, som i helgen.. Åka ut till ett romantsiskt ställe bara så där.. Det är ju hur jävla mysigt som helst, och hoppas du gör det fler gånger..

Snart är det sommar Älskling, första sommaren ihop med dig ska bli underbar...
Sparar pengar nu så vi kommer till vårat UTLAND som vi längtar efter...
bara ligga och mysa på stranden i värmen...

Sen att vi ska ha picknick vid sjöar i sommar med =) Mysigt värre Darliiing

Älskar dig så ortoligt mycket Rickard Andersson... Du är det finaste jag har...

/ Theréz



Kommentarer
Postat av: Rickard

Naaaw! Du är bäst tussen.

2008-02-18 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0