Suger!

Idag suger livet stoooor kuk!
Vaknat på helt fel sida, allt är piss.. Och orkar inte göra något åt det heller...
Sov hemma inatt, sov från 22.30-11.00 typ.. Sovit ut ialf!
Va bara uppe inatt och kissa 8 gånger... Gick upp som en levade död...
Orka inte änns kolla, så blundade hela tiden!

Imorgon är det KK som gäller, och jag är nervöös.. Vill inte tro det värsta, hoppas att aborten kommer bli nästa vecka, för längre vill jag inte vänta...

Psykiskt jobbigt att gå omkring att vara gravid och veta att man inte ska ha kvar barnet, allt växer ju för varje dag som går.. Och det känns kan jag tala om...
Idag har jag haft ont hela dagen... Nervositet i det med?

Till midsommar blir det antagligen västervik med Yvonne Mattias Danne och så klart  Rickard.. Hyra stuga från Torsdag-Söndag!
Kan bli kul som fään!

Nu blir det att göra annat, palla denna dag lixom!

Hoppas på en bättre dag imorgon...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0