Tisdag

Jobbat idag , med Anna =) Såå mysig tjej... Haft mkt att prata om då hon ville veta allt om min graviditet och hur mkt jag kan jobba framöver osv...
hehe! Jag vill jobba så mkt som möjligt så jag får upp min föräldrarpenning...

Hela sommarn ska jag nog jobba ialf, jobbar nog heltid då, om jag kommer orka.. Många som ska ha semester..

Annars händer inte mkt idag, blir mest att chilla.. Så trött nu!
Kanske blir att se en film och somna till.. hehe! det jag brukar lyckas göra varje gång jag ska se film...
Men jävligt skönt att bara somna så...

Eller kanske ska man åka hem till Madde, min Quinna =) Saknar henne faan, men vi ska ju vara i veckan men vart sugen på att åka till henne nu =) Hihihi! Messar henne!'

Jag tror att jag kommer få köpa nya kläder snart =( Har inte RÅÅÅD!
Köpte fan nya för inte länge sedan... Men det är inte förlitet men Bh:arna börjar bli lite små!

Nu ska jag duscha, sen dra till min Quinna =)

/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0