Tisdag

Vaknade nu, eller va vaken när Rickard åkte till jobbet, men gick och la mig igen.. SKÖNT!
Sen Ringde han och störde min sömn, vilket inte gjorde någotnting.. hehe! Va bara bra att han ringde, kan ju inte sova bort hela dagen..

Allt gick bra igår, smärta, men sånt man får överleva..
Rickard va vid min sida hela tiden.. Tack Hjärtat, betydde verkligen massor..
Det vet du ju iofs redan.. hehe..

Det är en jobbig tid just nu, men tiden läker alla såren? Sägs det inte så.. Vi hoppas ialf på det...

Jag va väldigt groggy igår och orkade inte mkt alls, men vi åkte ialf och köpte ett gott the till familjen andersson... hehe! Drack mig full på det på jobbet, så va tvungen att köpa en påse..
Annars spenderades gårdagen i sängen med Rickard och film..
Mysigt till hundra..

Om vi får som vi vill så åker vi i sommar =) Till Grekland, fast jag tror ju dock att Rickard kommer supa sig så full innan flyget går så han inte får åka med... nee då, det ska han allt inte få göra.. NYKTER ska man va, bara mammi som super sig full... Ingen Rickard Chicken här inte...

Flytt har också diskuteras, får se hur långt det blir, och vart det blir...

Nu ska jag kolla på Tusenbröder och dreeeeegla framför Ola Rapace, FIN FIN FIN.....

Tack ännu en gång Rickard för allt ditt stöd igår..
Utan dig hade jag inte klarat detta...
Älskar dig massviiiiiiiiis, mer än någon annan kan...

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0