Tjofadderullan!

Vart sugen på att skriva lite igen... Brist på annat kanske?

Min kära karl jobbar och sliter, medans jag ligger hemma hos familjen Andersson " Älskar familjen"
Har precis suttet och pratat med Marita om allt, som en extramamma.. Så härlig människa att prata med, kan verkligen prata om precis ALLT..

Imorse när Rickard åkte så ville jag bara att han skulle stanna hemma idag, inte ofta man får en heldag med honom.. Helgerna, men då gör man ju annat också..
Denna helg ska jag ha honom för mig själv ialf 1 dag =) hehe!
Tänkte att vi kunde göra något mysigt.. Brukar ju vara rätt romantisk av sig, så han kommer nog på något, annars får fröken själv komma på något roligt och romantiskt.. HUR SKA DET GÅ?
Nee då, så illa är det faktiskt inte...

Snart har vi varit ihop i ett halvår, helt underbart.. Allt vi pratat om vill jag uppleva med dig...
Sjukt att vi inte hittade varandra tidigare..
Men vi får vara glada över att vi hittade varandra överhuvudtaget...

För ett år sedan trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva kärlek igen..
Vad man kan ha fel..

Kan inte förklara min lycka.. Hittat mannen i mitt liv..
Lever på ett par rosa moln .. HAHA!

Nu sitter jag framför dumbruken och tänker på min kära karl, "som precis ringde"
Tycker att han kan komma hem nu så jag får mysa...
Men JÄVLA skit, han slutar inte ännu..

Skulle ju se Tusenbröder och gregla till Ola Rapace, men orkar inte..
Vill nog hellre spela playstation..
Kan ju dregla framför MIN kaka som kommer hem om några timmar.. I bara kallingar.. WOOOW!

Te:t jag köpte igår- jävlar vad gott det är alltså..
Skulle kunna dricka flera koppar, men NEJ, det är onyttiigt...

Nee, nu ska jag städa istället, fan vad jag velar här.. Men måste ju göra något..
Det får mig nog lite piggare.. Och det blir ju fint sen...

Sug kuk gott folk!

/ Theréz

image20image19



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0