Torsdag

Idag har jag varit riktigt slapp, sovit till typ 12 eller vad det nu va.. Vaknade av att Rickard ringde och sa att han kommer hem snart..
Han slutade tidigare idag då alla på jobbet åker till fjällen "förutom Rickard" lite tråkigt att han inte kunde följa med, men iofs så får ju jag ha honom då =)
heheh!
Jaha, annars har man inte fått något gjort idag...

Satans ont i ryggen har jag, tror inte mitt jobb är det bästa...
Trligt att man ska jobba i helgen, när man har så ont i ryggen, och lär väl inte bli bättre av att lyfta och ha sig...

Nu är vi på kylis.... Danne ska sänka Caddyn ... HAHAHA! Tror inte det går som dem vill, men hoppas det löser sig...

Sen ska nog jag och Rickard köpa oss något gott och se en film och bara mysa!
Vill se den otroliga vandringen, såg den för jätte jätte länge sedan och måste se den igen, men finns ju inte att ladda ner, lr finns gör den, men inga som seedar.. Trååkigt...
Får se någon annan film, frågan är bara vad, då vi typ redan sett det mesta.. Eller Rickard har väl sett det mesta, jag somnar ju ialf i mitten på filmerna.. HAHA! Mig ska man inte se på film med, roliga är att när Rickard och jag precis började träffas så frågade han om vi skulle se film och då sa jag att jag somnar.. HAHA! Det stämmde...

Idag mår jag ganska okej faktiskt....

Nu ska jag ut och prata med karlarna... Se om det går som det ska för dem..

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0