Torsdag

Idag tog min fästman ledigt från jobbet =) Så vi har spenderat hela dagen ihop.. Haft mys pys..

Skrev ut min tatuering idag, så nu kan jag sitta och kolla, och kanske rita upp hur jag vill ha den själv...

Åkte ut till Linghe, jag skulle ju till psykologen, gick faktiskt bra, skönt som fan att få prata av mig..
Men pratar av mig väldigt mycket med min fästman.. Så skönt att vi kan prata så, det betyder nog mycket för både dig och mig.. Eller?
Sen duschade vi, i våran STORA dusch.. neej, den är ganska liten, men desto mindre desto mysigare..
Sen åkte vi till staden igen, åkte och fiska, tog med oss en filt och lite fika, sen låg vi där på bryggan...Sen kom Theréz på att den som först slicka sig runt munnen när vi äter bulle ska få göra något "straff" Jag förlora ju så klart, men Rickard förlora med.. För han slicka sig först, men han fick lida och njuta medans jag fick göra..
Nu är vi frusna så nu ska vi dricka Teeeee.. Det som jag köpte, smakar helvetes gott..

Rickard äter chips och spelar Worms.. Jag lyssnar på Blunt och skriver som vanligt..

Ikväll blir det nog lungt, kanske nått spel och nån film!

Nee, ska dricka te nu!

Jag är käääär i min Rickard... Så det sååå!

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0