Våååååren har fan kommit!

Såå jävla fint väder både igår och idag =) Man blir lycklig =) Man vill bara vara ute hela dagen...
Igår frågade min Karl mig om jag ville följa med och fiska någon dag.. Ta det i helgen kanske?? Jag ska me fiska, SVIN KUL JUUUU!

Jobbet ringde idag, fick hoppa in idag med =) Fick några mer dagar nästa vecka! Skönt att få ihop några timmar, blir lite pengar i Mars ialf =) Yeaaah! Vi kommer nog klara oss ialf... Känns skönt..

Just nu har man inte ett öre, och denna månad blir fattig tills löning i mars..
Långt kvar.. Men vi får helt enkelt överleva...

Nu ska jag hem till Rickard... Sova där, imorrn ska jag till psykologen och fredag ska jag på mitt näst sista tandläkarbesök.. Hoppas det ser bra ut denna gång.. Bara det att tanden fortfarande gör ont om man biter ihop med den...

Idag trodde jag att jag skulle spy, mått så förbannat illa.. Satt med huvudet i toan imorse men kom inget.. SKÖNT det! Men man vill gärna få upp det när man mår illa.. Men gick över efter ett tag..

Saknar min pappa.. Du har inte hört av dig på länge! Vart har du tagit vägen??? Älskar dig Pappiii!

Dags att röra sig ut för att bli hämtad av min kära karl...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0