Våran Fredag

Jaha vad ska man skriva idag då, va ju ett tag sen man uppdaterade denna blogg nu!

Igår va jag och Rickard hemma ett bra tag, sen åkte vi en sväng...
Blev så att vi fick hämta brors tjej " Allex" och hennes kompisar i norrköping, dem hade missat tåget så klart...
Men vi fick ju pengar så det va ju inget med det!
Sen ringer min bror, eller vi visste att han ville hem och att vi skulle köra honom, men nu ringer han och säger att han vart i slagsmål :S BLIR TOKIG!
Blir alltid lika orolig när han ringer och säger så där, för man vet inte hur han ser ut...
Kan ju vara allvarligt..
Men ialf, vi åkte från norrköping och hämtade upp Jarmo och Tobbe + nån till, så jettan gick lååååååågt... 2 fram och 5 bak... haha! så åkte vi till ryd för att släppa av en tjej..
Sen fick jag för mig att sova hemma när vi ändå va på väg till Linghem.. Så det gjorde jag!
Sovit oroligt inatt, kan inte sova på mage längre...

Vet inte om det är så att det blir en vana, men just nu blir jag tokig på det! JAG VILL SOVA PÅ MAGE! Men mina pattar gör ont till max med, INTE RÖRA ÄLSKLING!

Humöret går fortfarande upp och ner, lite små jobbigt.. Man mår ju inte bra av det själv direkt..

Va på braskens igår, då ringde jag min far...
Sa till honom att vi va på braskens, det ända som kom ut ur hans mun va : Åhh faan vad hungrig jag vart, kan du köpa korv åt mig?
haha köpte korv med mos åt min älskade far, och åkte bort med det till honom..
Vi stannade en stund, trevligt va det faktiskt =)
Men blev så besviken på dig att du gör som du gör... Gjorde mig ledsen....
Vill inte se dig ta livet av dig själv ärligt talat, du är värd mer än så grynet..

.
image9



Nu är Rikard och handlar med min far, sen kommer han hit förhoppningsvis=)
Ikväll har jag ingen anning om vad som händer faktiskt... Ska ialf vara med Rickard.. Saknar honom när jag inte sover med honom...
Men ibland mår man inte bra och vill ha tid för sig själv...

Hoppas att mina samtal hos pyskologen kommer hjälpa mig genom detta...


På måndag ska jag till min barnmorska :D heheh! Sen den 21/2 har jag inskrivning :) heheh! efter det får vi se vårat mirakel... Jag vill se NU NU NU! nyfiken till max juuu!

Saknar min Quinna med.. Oliwia, dags att besöka din hemort nu.... Vi saknar dig massvis.. Och blir inte bättre av att du är såå förbannat långt bort.

image18


Ska bli så skönt att bli en familj, något som jag längtar efter, så otroligt mkt.. Det gör Rickard med =)

Nu är det allt dags att göra lite nytta...

Älskar dig Rickard Andersson

176098-13







You gotta be kiddin'
This is unbelievable
Don't make me curious
Leave me alone
The message is hidden
It's inconceivable
Let's get serious
What's going on?

Hey! Hey! You make things difficult
You make it hard livin' on

Chorus:
I'm going crazy
Livin' this way
I'm giving all my life to you
Maybe I'm crazy
But I'm going insane
I shouldn't love you like I do

I must have been screaming
That was unintentional
I do apologize
For the way I feel
So tell me I'm dreaming
cause I'm a bit conventional
Don't psychologize
It's no big deal

Come on! Come on! Don't make things difficult
Don't make it hard livin' on

Chorus

Don't take this personal
We're in too deep
Maybe the cure is
Worse than the diseace

Chorus

I shouldn't love you like I do
I shouldn't love you but I do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0