Vilken daaag

Så fort man kommer hem så rasar helvetet löst.. Orka med päron alltså..
Förstår mig inte på den för fem öre.. Att dem bara orkar ärligt talat...

Jag gör så gott jag kan med allt, men ändå får man bara skit..

Inte konstigt att man inte vill komma hem... Men det förstår inte du.. Du gnäller när man är borta fr länge men när man väl är hemma så ska du vara sur och allmänt fittig.. ORKA med dig..
Klarar mig så jävla bra utan faktiskt...

Jag måste fixa pengar nuu! Börjar bli riktigt sne nu alltså..
Ska nog ta mig ett lån!

Rickar är inte heller så jävla glad idag.. HAHA! Smittat av sig till mig? JAA! haha!

Ingen lust med psykolgen idag...
Men måste väl!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0