Åhhhhhhhhhhhh!

Jag är så förbannat trött JÄMT! orkar inte vara det längre! Tar på mina krafter! USCH!
Inatt har jag sovit hemma, inget kul att ligga hos Rickard när han jobbar :(
Iofs är ju Figge, Ove och Marita hemma! Men är ju Rickard jag vill umgås med...
Men somnade skapligt hemma, va bara uppe och kissade 100 gånger..
Sovit ganska länge idag med :D Självklart är det någon som ska ringa och störa den fina sömnen! Hade nog kunnat sova några timmar till..
Funderar starkt på att krypa ner igen! Men måste ju kunna somna inatt med..

Inatt ska jag sova hos Rickard, haha har inte sagt det till honom men det ska jag.. Vet att han vill sova med mig.. Man får ju knappt sova hemma... Vad söt han är min fästman...


Elin ringde nyss, hon tyckte jag skulle komma och äta på ALG så hon fick några gäster idag.. Hehe! Söt hon är..

Nu ska jag faktiskt klä på mig mina kläder, kan inte sitta i pyamas hela dagen!
Sen ska jag ut och gå en sväng.. Om jag hittar min Mp3....

Älskar dig Rickard!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0