Fredag!

Allååå!
Denna natt har varit otrolig.. Sovit så förbannat skönt..
Vaknade dock av att min älskade Rickard låter så hör "Ååååååååååååhhh", världens stön lägger han på! HAHAH!

Idag har jag varit på stan med mina älskade quinnor :D Mycket trevligt, även varit på möte, gick inte som jag ville iofs..

Nu under kvällen har Jag och Rickard varit hemma hos mig och firat Kent som fyller år.. Smörgåstårta och massa annat gott, så nu är man mätt för ett år framöver känns det som!

Vetifan vad som händer annars ikväll faktiskt, sånt som märks.. Kanske blir en lugn hemma kväll! Vem vet!

Jag vill bli tjock nuuu :) heheh!
Måånga veckor kvar tills vårat mirakel komer ut till stora världen...


/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0