Lördag!

Mår inget vidare idag...
Allmänt sur och jävligt arg... Vet inte varför, men har sånna konstiga känslor i kroppen som får mig att gå ner till botten!

Vet inte om mitt liv någonsin kommer att lösa sig eller bli bättre, men jag hoppas det med stora förändringar!
Men smärtan efter allt kommer alltid sitta kvar, den kommer aldrig försvinna.. Den kan försvinna för ett tag och sedan återkomma..
Vill bara att allt ska vara som det va i början!
Helt underbart va det då!

Inte för att jag ångrar något som hänt, men jobbigt för mig med... Tar på mina krafter...

Varför vart just jag utsatt igen? Kan inte männskor förstå ordet smärta?
Smärta har jag haft så det räcker och blir över... Att ligga på botten och gråta gör så ont...

Nu ska jag inte bli allt för djup här....

Ska se Greys Anatomy nuuu!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0