Måndag

Helgen har varit lugn...
Skönt som tusan faktiskt.. Jag är väldigt trött nu färtiden! Inte så konstigt kanske...
I Fredags va Rickard och jag med Danne! han drack bärs och Rickard körde bil! vad full han vart! :D Kul som faan!
Men jag åkte hem och la mig ganska skapligt...
Va även hos min bror tidigare under kvällen! Han fyllde 28 :D Inte långt kvar till 30 nu!

Lördag va vi bara hemma och tog det lungt...
Vart ju självklart så att det skulle komma samtal från fel person... hatar det! USCH!
Blir så jävla ledsen på det! Att man orkar hålla på!
Nu är läget som det är ialf, och vi har bestämmt oss :D Känns skönt att veta hur det kommer att se ut framöver faktiskt...

Igår va vi oxå mkt hemma, va förbi min pappa och hjälpte honom lite! Sen va vi hos Gerth och hämtade lite böcker :D Tessan och Rickard läste hela kvällen! hahah!

Jag är så lycklig just nu!
Har min älskling vid min sida dag ut och dag in! Och han har mig lika så!
allt ska bli så skönt, allt kommer förändras med tiden och det gör mig så lycklig...

Att jag skule hitta min man för livet visste jag inte, men jag gjorde det! Fy faan säger jag bara! Går inte att beskriva min lycka!
Rickard är det bästa som någonsin hänt mig... Och jag är så glad att han valt just mig...
 
Rickard har förhoppningsvis fått jobb :D Faan vad kul! Yäääää!

Idag ska jag bada med min snutt, för det blev aldrig av igår, vi duschade istället.. bada är mkt mysigare! Då kan man ligga och prata massa skit under tiden! Om man inte somnar till som fröken Theréz brukar göra.. haha!

Naee nu är det allt dags att kika runt lite på nätet!
Lr varför inte umgås med min man lite till, det brukar ju inte jag göra.. HAHA!

Älskar dig Rickard, du är det finaste som finns och jag älskar dig högt över allt annat!!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0