Måndag!

Trött idag, som alltid.. hehe! Men va allt upp kl 7 imorse när Rickard gick upp... Sen gick jag och la mig igen, och sov till 11 :D Himla skönt faktiskt...
Ensamt utan Rickard bara, men det gick allt..
Rickard messade nyss, ha trivs på jobbet.. Fan vad kul, då blev jag glad :D

Tänkte att jag skulle ut och gå en lång promenad sen, men får se.. Kanske får för mig att göra något annat!
Skulle behöva städa mitt rum, men det orks inte!

Jag vill flytta nuuu NU NUUUUUU!
Den dagen vi gör det kommer bli så förbannat skönt :) LÄNGTAR!

Idag skulle jag till min psykolog, men orkade inte med att snacka idag.. Blir bara jobbigt sen då.. Så bokade om min tid till ett senare tillfälle...

Jag vill göra ett ultraljud idag :) Vill se vårat mirakel, men det kommer ta ett tag till...

Inatt ska jag sova med Rickard, hemma hos honom... Tror jag :D hehe!
Egentligen är det smartare för mig att sova hemma, för jag har skola imorgon och jag kan gå upp senare om jag sover hemma än vad jag måste göra hos Rickard.. Sjukt, jag bor lixom lååångt från skolan! Men tar bara 6 min med tåget iofs... hehe!

Nu ska jag göra annat!

Kanske skriver sen!

/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0