Onsdag!

idag har Theréz varit i skolaan :D hehe! Började med Medicinsk grundkurs! Riktigt roligt faktiskt!! Intressant om inte annat...
Sen åkte ialf jag och Rickard hem till Linghem och pratade lite med min mor!
Mycket positivare till allt idag :D Känns skönt att veta att hon finns där för mig nu!!!

Jag är ingen trevlig människa just nu! Men kan inte rå för allt i min kropp!
Allmänt tjurig, trött som faan! Skit tråkig är jag helt enkelt... Tycker synd om min Rickard som ska leva med mig så här... HAHA!
Men han klarar sig även fast han tycker det är jobbigt... Får helt enkelt försöka att vara trevlig :D

Imorgon är det låång dag i skolan! Och jag vet inte hur jag ska orka... bara palla sig upp och se jävligt glad ut helt enkelt! HEHE!!

Nu ska nog jag ut och gå en sväng, måste motionera vare dag nu! VIKTIGT!
Måste även göra det om jag verkligen inte vill!
Idag vill jag verkligen INTE! Jag vill SOOOVA!

Älskar dig Rickard Andersson!!
Ett liv utan dig går inte...
Du är det bästa!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0