Saknar dig!

Igår va det skolan hela dagen.. Vi va duktiga tycker jag!
Sen va jag med Rickard, sen åkte jag hem då jag va ledig idag och hade ingen lust att sitta hemma hos Rickard hela dagen..
Jag och Rickard va även med pappa och handlade igår.. Så kul att vara med min pappa! Önskar verkligen att han löser upp sitt liv och blir en fin människa!
Men i mina ögon kommer han alltid att vara en fin människa.. Älskar han så mkt.. Är så rädd om honom, vill inte se han ta livet av sig själv...

Sovit skönt inatt.. OTROLIGT!
Älsklingen ringde imorse när jag sov.. HAHA Jag vet inte vad jag sagt... Men det får han allt förklara för mig sen...
Ska sova hos honom inatt, har skola imorgon :( USCH!!!
Jobbigt att gå upp tidigt på morgonen...
Men går bara halv dag... SKÖNT!

Pengar löser sig nog :D Faan så skönt alltså.. Jag mår mkt bättre då!

Nu är Theréz i V 7 + 4 tror jag :D hehe!
Jag vill att min mage ska bli stor nu! Vill att det ska synas..
Mina tuttar gör så förbannat ont, och har fan ingen BH som passar.. haha, får köpa nya på fredag :D
Jag låg i min säng igår och funderarde på livet..
Jag har allt..
Världens underbaraste Karl, som jag är förlovad och nästan sambo med.. att vi ska ha barn gör mig så lycklig..
En mamma, en pappa en familj helt enkelt..
Dock umgås jag för sällan med mina syskon.. Vilket jag tycker är skit tråkigt..
Vi gör aldrig något ihop, skulle vara kul att bowla gå på bio lr något sånt med sina bröder och syster...

Faan nästan en månad kvar tills jag blir inskriven.. Jag vill gå till barnmorskan NUU!!
2 Ultraljudsundersökningar får man göra.. Ett i V. 12-13 och ett i V. 18-20... Faan så kul.. Helt underbart ju :D


Nu ska jag faktiskt plugga...
Lr orkar jag?
Naeee... Tar det senare! HAHA!
Mamma och jag kanske ska till stan och ta en fika.. Behöver nog prata lite med henne!

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0