Skriver ännu en gång!

Nu väntar jag på min kärla karl, han ska nämligen komma och sova hos mig.. MYSIGT! Vi sa att vi bara ska vara med varandra och ligga och mysa ikväll, det behöver verkligen vi!
Speciellt när jag är så förbannat sur hela tiden! Hehe! Men nu känner jag mig faktiskt glad....


Jag är LEDIG imorgon.. Fint som faan! Men ännu surare för Rickard som ska gå upp kl 7.... Usch! Stackarn!


Finns så mkt jag skulle vilja göra med mitt liv... Jag vill ut och resa med Rickard, köpa ett hus till oss där Rickard kan ha sitt egna garage att mecka med sina bilar i...
Jag vill så mkt...
denna sommarn ska bli fin ialf.. Ska bara göra utflykter med min kära, mysa hela dagarna.. hehe! När han inte jobbar vill säga! hihi!

Snart kommer han, då ska vi duscha!
Sen se film och mysa...

Sett klart på Greys Anatomy idag! Men finns ju bara till avsnitt 11 på säsong 4, och självklart blir man så inne i det så man bara blir arg för att det inte finns en fortsättning:.....

Nu ska jag dra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0