Söndag!

Livet är inte alltid så lätt, men jag ska ta mig igenom detta...
Det är som en stor mur framför mig, kommer inte igenom, det går bara inte.. Men jag ska göra allt för att jag ska kunna riva muren!!

Allt går upp och ner, blir osäker men vet ändå vad jag vill... Skönt att veta! Men sammtidigt väldigt frustrerande att känna osäkerheten!!
Men som sagt jag vet vad jag vill, och så ska det förbli!

I september ska Theréz och Rickard få sitt första barn, och det gör mig så lycklig. Vi längtar redan :) Men väldigt jobbigt att vara gravid, humöret svänger ganska fint... Är världens SURFITTA om jag ska vara helt ärlig..
Att Rickard pallar med mig är otroligt, men så glad för att han gör det...
Vi letar lägenhet för fullt så vi slipper bo hemma.. Villket vi inte SKA göra!
Min mamma försöker att hjälpa oss så gott det går, men vi kan ju som sagt inte få en lägenhet på 5 minuter..
Sakta men säkert brukar man säga!
Så bråttom är det ju faktiskt inte!

Men om jag ska prata lite om min graviditet kanskse!

Går in i V 7 idag, vilket betyder att det är evighter tills vårat mirakel kommer ut!
Har räknat lite själv och BF är 14 september om jag räknat rätt vill säga...
Har inskrivning den 21/2 så då får man veta lite mer...
Humöret sväger som sagt upp och ner, mina tuttar gör ont till max.. INTE RÖRA!
Vi tycker allt min mage har börjat växa lite, men det är inte mkt.. Men kan nog bli så att det kommer synas ganska fort på mig...
Min kära karl sitter och läser massvis.. Så duktig så!
Det är allt en hel del att läsa, men det är ju så spännande så det gör inget! hehe

Ny vecka snart!
Vilket betyder : SKOLA!
Ledig imorgon :) Sköönt som fan! Ska vara hos min kurator imorgon, gud så skönt att bara få prata av sig lite...
Men ska ialf sova hemma inatt, Rickard börjar jobba imorgon :) Whii!
Då är det lite onödigt för mig att sova här när han måste gå och lägga sig tidigt och såå!
Joo, men Rickard har fått jobb, lr först är det en praktik då han ska bli utbildad till att laga ventulationer... Sen får vi hålla alla tummar som går på att han får en fast anställning...

Sen ska Theréz ialf ta ett break från pluggandet i Juni då hon ska vara mammaledig.. Sen går jag på pluggandet senare sen. och blir undersköterska och hoppas att jag får jobb på sjukhuset!! VILL VILL VILL och åter VILL!

Nu hade jag inget mer att säga....

Älskar dig Rickard... Mer än något annat...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0