Tisdag!

Nu sitter man i skolan, inte allt för kul, men Sofie är ju här, och det gör mig allt piggare :D

Sovit så förbannat dåligt inatt! Vaknat flera gånger, och blev inte bättre av att min älskade Rickard snarkade så hela rummet skaka typ.. HAHA!
Ville bara fly, men istället låg jag i sängen och kollade på Rickard!

Gick upp när Rickard gick upp, duktig, en timma innan min klocka skulle ringa... Drack lite blåbärssoppa!
Men ca 40 min senare kom den upp, första gången jag spytt av min graviditet! Hoppas inte det kommer fortsätta så, för det va fan inte kul!
Räcker faktiskt med min trötthet, humörsvängningar och ont i brösten...

Ska gå på stan med Sofie en stund efter skolan, sen ska jag faktiskt hem... Om jag inte blir kvar i stan med Rickard... hihihi!!

Jag vill göra ett ultraljud nu, vill se vårat mirakel... Mer än något annat!
När den dagen väl kommer så kommer mina tårar att rinna ner för min kind.. Vilken Lycka!

Sitter här och lyssnar på Petter- Logiskt... Jävligt bra låt om inte tala om Ken - 2000 talet... UJ UJ UJ! Bra musik!

Jag vill köpa våra förlovningsringar med :) Hoppas vi kan göra det den här månaden!  Yäääää!

Nu ska jag allt sätta igång med pluggandet igen! Vi har ju gjort såååå mkt under morgonen... INTE! haha! Enbart suttit och snackat skit typ!

Älskard dig Rickard! Det vet du redan!! Du är det finaste jag har!

Oliiie, Oliiwia! NU KOMMER DU HEM! jag saknar diiiiig så förbannat mkt....

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0