Tralalalala!

Gick allt upp kl 8.30 idag :D DUKTIG jag är... hehe!
Duschade, fixade iordning mig och sedan kom mammsen och hämtade mig hos min kära karl...
Begav oss in till staden..
Tessan har fått 2 nya Bh:ar 1 tröjja och 1 T-shirt =) Tack mamma...

Kom på att det är ganska onödigt att köpa massa nya kläder, när min mage kommer växa...

Snart ska jag hem och slappa... Se någon film och bara vara...
SKÖNT!

Rickard ska till kyliiis med Danne och meckà.. OVANLIGT? Neej!
haha!
Kul att dem gör något, för det gör verkligen inte jag!

Imorgon ska jag söka jobb som faan! MÅSTE få ett jobb nuuu, så jag och Rickard kan flytta...

Nu ska jag och snutten krypa naer i sängen och bara mysa....

Älskard dig Rickard, DU är det bästa som hänt mig...
DU som får mig att le, skratta och må så förbannat bra... Även fast jag är en surfitta ibland ....

Oliiiwia, nu tycker jag allt du ska ta och sjukanmäla dig och dra dig hemåt... Vi saknar dig faktiskt, både jag och Rickard...

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0