Andra tankar...

Ska snart  åka iväg en sväng med Mamma, Ida Timmy och Zakk..
Skönt att komma på andra tankar... Men vill inte sluta tänka på det heller..

Jag har gett mig fan på att jag ska klara detta, det kommer jag göra med.. Det kommer bli toppen, jag vet det...
Kanske hade varit ännu bättre om allt bara var som det skulle vara, men nu får jag blicka framåt, och mitt nya liv har redan börjat!

Allt ligger i en kartong.. Lägga undan den måste jag göra..

Sen blir det en lång promenad, mamma visade mig en runda som tar ungefär 2 timmar att gå.. I rask fart!
Nu är det nya tag på gång, ska gå ner i vikt, bli en bättre, piggare och gladare människa..
den där personen som alla blir glada av att vara med..

Tack för att du lyssnat på Madde.. Verkligen tack...

Glömmer dig inte i det första taget!!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0