Är detta något man måste klara av...

Känns tråkigt att det ska vara så här, är det något jag måste klara av?
Jag vet inte, tror ingen annan heller vet det..
Kämpar, och får helt enkelt se vad det ger för resultat..
Går det inte så har jag iallafall kämpat och fösökt..

Ska snart, lr om några timmar in till stan.. Först till arbetsförmedlingen, sen till kvinnohälsan...
Känns som om allt är trasigt där inne.. Borde fan vara förbjudet att äta / ha preventivmedel.. Men ska hitta något som passar oss båda..
Känns kul att ha blödig i 3 veckor nu, och så kommer mensen denna vecka.. FY FAAN!

Min kära Yvonne har kommit hem.. Ska kanske dit och leka idag =)

Inte långt kvar tills min familj åker till värmen har ju iofs värme här så varför betala en massa för att komma bort?
HAHA! Jag förstår min familj, för Kreta är så underbart.. Skulle kunna bosätta mig där...
Men jag får ialf huset för mig själv i 2 veckor, och det är inte fy skam heller.. Skönt som fan ska det bli..
Visst kommer jag sakna min mammi, men 2 veckor går fort..

Jag skulle vilja åka till V-vik i veckan.. Skulle vara så förbannat nice att komma bort från den här hålan ett tag, bara vara...

Igår kollade vi på tusenbröder säsong 1 och 3, måste nog se 2 idag.. 2:an är inte lika bra som 1 o 3 så det va därför vi sket i 2an..
Ska sätta mig och kolla på det sista avsnitet av Andra Avenyn någon dag med..

Om man ska bort till pressbyrån och köpa sig en bussbiljett kanske..
Orkar fan igår riktigt ännu..
Men snart sååå!

Kan någon bara vara snäll och ta mig bort ett tag!??


/ Theréz

None

Ta mig härifrån, bara för ett litet tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0