Blablabla....

Skulle åkt iväg idag, men jag pallade ej .. Blev jobbigt..
Så fick bli i helgen istället, eller en annan dag, har ju all tid i världen..

Men istället så tänkte jag göra något annat..
Mamma och jag ska göra något..
Sen blir det att gå 1 mil, som igår... DUKTIGA jaaag!
Frågan är om jag pallar ha mina vikter på mig den rundan??
Tror inte jag pallar det hela den rundan....

Annars ska jag tillbaka till jobbet imorgon.. Ska bli kul faktiskt..
Har ju något annat att tänka på då..
Har förlorat en del pengar på att vara hemma nu, så nu blir det jobba röven av sig i juli och augusti...
Måste få bra med pengar, så mina planer går i uppfyllelse..

Ska börja köra bil med, måste bara fixa mig ett intyg och gå kursen..
Sen är det bara att tuta och köra..
Bäst att svenska folket håller sig inne då..
Naee då, har ju lärt mig lite under den senste tiden, då jag kört med dig..

Är faktiskt besviken... Trodde inte det skulle bli så här faktiskt..
Men men.. Skiter i vilket faktiskt.. Ska köra mitt race nu!
Inte sitta och deppa längre, det mår man inte bättre av direkt..
Kanske för stunden, men inte i längden...

Har nog bestämt mig om pluggandet med.. Pluggar distans första terminen, sen får vi se om jag är kvar i lkpg efter det..
Velat dra härifrån länge nu, kanske är dags nu..
Vill inte att det ska vara något jag bara pratar om, utan vill att det ska bli så med..

Snart kommer antagligen Oliwia hem :D Åhhhhhh vad kul, saknar dig grymt...
Måste ju hälsa på dig med :D




Alla broar som du bränner
Kommer tillbaka en dag att hemsöka dig
En dag finner du att du går
Ensam
Älskling Jag
mennade aldrig att såra dig
Ibland kan de bästa avsikter
ändå inte göra saker rätt

Men alla mina spöken de hittar mig
Likt mitt förflutna, de tror att de äger mig
de omger mig i drömmar och mörka hörn 
Tills jag gråter jag gråter
Låt mig ta den här tiden att ta tillbaka allt
Låt mig ta den här tiden att berätta hur jag kände
Låt mig ta den här tiden till att försöka göra det rätta
 
Men du kan
gå iväg
Vara ensam
Tillbringa all din tid
med att fundera på hur det brukade vara
Om kärlek känns rätt
Du klarar upp det
Du ger inte upp
Älskling
Vem som helst säger det
Vem som helst säger det
Vem som helst säger det

Du bör ta lite tid kanske sova på det ikväll
Du bör ta lite tid på att fundera över ditt liv
Du bör ta lite tid innan du slänger bort det

Jag har inte tid
Att sitta här och vänta
Men jag har tid
Om du säger att jag är vad du vill ha

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0