Brist på annat....

Sitter här hemma och lyssnar på musik.. Inget vettigt kommer från mina hötalare!
Borde skaffa lite nytt kanske...

Inte hänt mkt idag, slappat som jag skrev innan...

Blir nog inte mkt gjort heller, blir nog sängen snart, ganska trött faktiskt..
Hoppas på lite sömn inatt bara!
Imorgon ska jag ju träffa min QUINNA.. Vet inte vad vi ska göra bara, men det märks

Pratade med min mamma förut, jag sa att det skulle vara så jävla skönt att komma bort från denna stad..
Varför tvekar jag egentligen?

Har iofs inte sökt till någon annan skola, utan bara här i Lkpg...
Men finns ju all tid i världen..
Jag är nog mer sugen på att dra utomlands och jobba, typ Grekland..
Men har ju mitt liv här, känns fel att bara dra...

Vet inte vart min pappa håller hus, känns ju oxå väldans kul.. NOT!
Han hör aldrig av sig, och jag känner att jag är trött på att vara den första som hör av sig jämt och ständigt..
Hoppas att han inser att det inte kan fortsätta så här heller... Börjar bli skapligt jobbigt, och det är nog inte bara oss det är jobbigt för utan dig själv med...

Fortfarande ingen lust att prata med folk...
Mår inte speciellt bra...

Hade bara velat krama om dig...
Det gör så ont.. Så ont...
Undrar hur framtiden kommer se ut...

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0