Fick ett ryck...

Helt plötsligt fick jag för mig att städa mitt rum... Nu börjar det allt likna något..
Hade en STOOOOOOOOOOOR hög med kläder på golvet, och en annan massa skit..
Det är borta :D

Hittade mig en städarlåååt... I liiiike.. Yäääää!

Jag är nog fan lite sprallig idag, springer omkring här i huset som en jävla somalie... Dem kan ju vara ganska snabba...

Tänkte att jag skulle ut och gå när jag är så sprallig, så ville lägga in lite nya låtar på  mp3n, men har inte förlägningskabeln till USB skiten, och går inte när jag för in den i datorn.. Jävla mupp skiiit.. Då blir man arg, så får helt enkelt lyssna på lugna tråkiga låtar när jag är ute och går... Inte jaag!

Hade en Geisha liggades på databordet "oöppnad" frågade mamma om hon ville ha den, nej sa hon.. Jag är jävligt duktigt, för jag hade kunnat äta upp den, men slängde den :D Yäää! Inget mer sånt skit nu!
Ska hålla mig till att jag ska gå neråt...

Nu ska jag fortsätta så jag inte ballar ur här..

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0