Genom blööööt....

Varit med Elin på Ikea..
Magont har släppt... Sköönt...

Sen träffade jag Madde :D Väldans länge sen, så det va trevligt...
Självklart börjar det pissregna när jag ska gå hemmåt eller till familjen Andersson, så är ju självklart genom blöt...
Fast detta regn behövs...
Men tycker ju själv att det är jätte tråkigt...

Jag nog börja prata med en psykolog igen, behöver nog det.. Även fast jag inte vill.. Men kan inte gå omkring med allt inombords...
Mår bara sämre av det!!
Vilket jag inte vill göra länge, vill bara att allt ska vara som förut..
Frågan är om det någonsin kommer bli det!
Ber till gud - Låt allt bara lösa sig...

Livet kan helt enkelt suga ...

Nu blir det annat... Rickard kommer hem närsom, då va det väl sagt att vi ska åka ut och fixa lite med bilen sen ullrika!

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0