Jag är ingen ängel...

Känns som jag inte varit hemma på ett bra tag, men det va inte alls länge sedan..
i helgen faktiskt..

Har precis kommit hem typ..
Skulle med halv 12 tåget, men jag åkte visst med ett tidigare.. hehe!

Ska snart äta maten, sen blir det en dusch och sedan jobbet :D
Sen jobbar jag på fredag med...
Imorgon ska jag ner till jävla arbetsförmedlingen... Åhh vad jag verkligen inte vill..
Men för pengarnas skull då..

Jag kan vara en hemsk person, men kan även vara en väldigt rar person..
Du måste acceptera mig för den jag är, inte den du tror jag är..

Jag vet vad du har trott om mig, men jag är ingen ängel...

För mycket tankar kring vad som kommer hända
hur kommer allting sluta, hur kommer allting vända
hur kommer allting bli och hur kommer allting ändras
om du inte kan förändras??

Livet är helt upp och ner..
Vet inte om jag någonsing kommer bli mig själv igen..
Det lät väl lite väl kanske..
Men känns som mitt liv aldrig kommer ordna upp sig, att mer och mer skit bara kommer komma..
Jag är trött på det nu, skulle bara vilja fly från problemen..
Bara leva vårat egna.. Utan allt runt omkring..

Jag skulle vilja ha en stor förändring.. Vet inte vad bara, men något som gör att mitt liv inte är så här..
Faan vad jag är depp då, nu får jag allt rycka upp mig lite...

Nu blir det annat!

Måste tack Sanna som fixat en ny design åt mig.. Tack så jätte mycket...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0