Ingen rubrik.....

Idag fyller både mammi och syster år...
Så när Rickard slutat ska vi åka hem till mig och fira lite...

Annars händer nog inte mkt annat idag, blir lugnt..
Kanske ska ut till bilen och fixa lite... Måste ju vara klar för bes snart...

Gick faktiskt upp skapligt idag, ringde Amf åt Rickard, men han va tvungen att skicka in en skriftlig redogörelse, så det har jag med gjort, eller har bara skrivit den..
Vad snäll jag är...

Jag skulle vilja ha pengar nu, för jag är riktigt fattig, likaså Rickard!
HAHA! Vad kul, för vi kan verkligen inte göra något...
Men vi har ju varandra, och allt behöver ju faktiskt inte kosta pengar...

Nu blir det slappa ett tag, sen får jag se vad dagen har att erbjuda!

/ Theréz








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0