Ingen rubrik...

Blev ändrade planer för kvällen...
Ingen utgång idag, pallar inte det idag..Får bli nästa helg möjligtvis...

Istället blir det en bio med Linda.. Sex and the city... Ska bli skitkul, längtat som fan efter att se filmen..
Skulle ju sett filmen den 13 juli först, men istället ser vi den idag.. Sen den 12e när min familj åker till Kreta så drar jag med Linda ut på krogen =) Hon har ju inte gjort något sedan hon flytta hit, så nu är det tamefan dags :D

Varit på ikano, kollat på djur, och jag vill nog fan ha ett marsvin :D hahah! En ny kompis.. Mys...

Precis duschat, snart dags för att göra sig iordning.. Men först blir det Pasta och Lövbiff... MUMMA!

Ajöken!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker absolut att du ska köpa ett marsvin då kan våra leka. Köp en flicka Elvis vill faktiskt ha bäbisar det sa han till mig i dag innan han kiss på min tröja. :)

PUSSSSSS

2008-06-30 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0