Ingen rubrik...

Usch, vaknade av att jag har en sån jobbig känsla i kroppen...
Vet inte vad jag ska göra, gör jag rätt eller fel?? Önskar jag visste själv..
Allt känns så mycket jobbigare på något sätt...

Sovit väldigt dåligt inatt, men får ta igen det inatt.. Om jag inte ska upp tidigt, ska vara med Elin imorgon, och tänkte ju följa med henne upp till sjukan, vet inte när hon ska vara där.. Men spelar inte mig någon roll faktiskt...
Bara kul att träffa henne =)

Jobb idag, blev ju många timmars frånvaro så blir inte mycket pengar nästa månad..
Men men! Sånt man får leva med helt enkelt.. Jag kan klara mig, bara jag vill..
Jag ska inte äta ute något mer, och det känar jag en hel del på..
Kanske ska sluta röka med? Vore ju det bästa egentligen, men palla!

På något sätt har jag börjat lyssna väldigt mycket på just en låt, spelar den varje gång jag vaknar och innan jag lägger mig..
Även idag...

Nu ska jag äta fruktkrääm =) Jävlar vad gott.....

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0