Ingen Rubrik!

Sitter här och lyssna på Metallica ...
Skönt att bara lyssna på när det är mkt i huvudet...
Just nu är det en hel del..
Varför, vad kommer hända, hur mår jag?
Vet varken ut eller in just nu...

Mår inte alls bra just nu...
Vill bara se min pappa skärpa till sig någon gång, men DU beter dig som ett litet barn...
Varför använda vapen, när det finns en käft att öppna???
Blir så förbannad.. Åker du in igen så är våran kontakt slut, förgott...
Du vet bättre... Bara att du behöver tänka med din hjärna lite bättre..
Vet att du vill ha ett bättre liv, men du skiter i det fullständigt, du bryr dig inte om vad jag eller mina bröder tycker.. Du skiter helt enkelt i att höra av dig när du får det jobbigt..
Förstår mina bröder faktiskt... Fullt ut...

Jag är så osäker på allt just nu!

Nu blir det en film, och sova en stund...
Skapligt trött idag...



Säg inte till mig att gå precis innan jag gör det,
du vet inte ens vad du ber mig att göra,
snälla säg inte till mig, honey att jag har gjort ett val
det finns inget i världen du kan göra för att få mig att ändra mig

Letade efter en plats att gömma mig på
istället förlorade jag hjärtat jag gav bort
säg mig, hur kan kärlek få en chans igen

Jag måste erkänna att jag har känt mig så ensam
det är vad jag är
det är vad jag har varit
vad jag har blivit

Pusha det inte, vi vet båda två
att jag faller varje gång
du ser på mig som du gjorde när du var min

Åhh du var min

Letade efter en plats att gömma mig på
istället förlorade jag hjärtat jag gav bort
säg mig, hur kan kärleken få en chans igen



/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0