Lite info..

Snodde dessa av Elin :D
Enjoy

1. När gick du upp idag?
Vid 7.45, har jobbat idag

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Favorit-TV- program?
Andra Avenyn och Grey´s Anatomy

4. Favoritblommor?
liljor

5.Vad är ditt andranamn?
Susanne

6. Din favoritmat?
Hum, mycket gott, men Lövbiff och pasta, eller Rickards Kyckling gryta!

7. Favoritchips?
Estrellla, inga direkt favoriter

8. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Ingen direkt favorit... Lyssnar på det mesta!

9. Vilka är dina favoritkläder?
Mina kläder

10. Om du fick åka vart du ville på semester?
Kreta

11. Favoritklädmärke?
Använder sällan märkeskläder, men Lee

12. Senaste personen du delade en middag med?
Med Rickard


Ännu lite Information

Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär? Klart, jag är jätte kär.
Hur tidigt stiger du upp? Olika beroende på om jag jobbar eller inte..
Vem/vilka vet mest om dig? Yvonne, Madde och Rickard
Gillar du att slåss? Nej

Vad ska du göra ikväll? Se på film.. Tror jag!

När var du senast full? Helgen
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Ingen stanns
Är du bra på att måla? Njaa, hade velat vara bättre
Vem kramade du senast?Rickard
Vad heter dina husdjur? Har inga.. Men om Familjen Anderssons räknas så är det Mysan och Smulan..
Har du körkort? Nej tyvärr, men tänkte ta det snart!

Favoritgodis? Ingen favorit.. Men turkisk peppar är gott..
Morgon- eller nattmänniska? Olika, men oftare morgon skulle jag tro, är ganska snabb upp ur sängen när det väl gäller
Sparare eller slösare? Slösare, fast kan spara om jag vill..

Bio eller promenad? Bio, fast promenad kan vara skönt..
Är du kittlig? Ja, jättekittlig, och Rickard vet ju tyvärr vart...

Rädd för insekter? Beror på vilken typ av insekter.. Spindlar är nog det värsta!
Anser du att du är stark? Ja, starkare än Rickatd iallafall =)
Vad längtar du till? Tills jag och Rickard sitter på ett flyg påväg till Kreta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0