Mitt liv just nu...

Inte speciellt mycket nytt att komma med...

Jobbat, vart en slö dag för oss båda...
Skönt det med, det är ju faktiskt söndag, så det är inte så konstigt att man är slöö!

Men kom precis hem efter en lång promenad..
Länge sen jag va så svettig...
Ska verkligen hålla i att jag ska gå ut och gå varje dag.. Visst, en dag miss är väl ingen skada skedd.. Men vill verkligen gå ner mina kg..
Något jag velat länge..
Lång väg kvar, men det är det värt...
Skulle inte vara fel med Albas kropp... Till vintern ska det vara så!



Vill så mycket just nu...
Allt jag vill göra, kan jag göra...
Allt tar lite tid bara!
Högsta önskan är nog att flytta till göteborg..
Det kommer, någon gång.. Jag har vviljan till det!



Nu ska faktiskt jag kolla på en film och försöka sova....

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0